shopify
analytics tool

Ţărăniştii doresc o alianţă cu UNPR şi PV

Marian Popa

foto: impartial.ro

Liderul PNŢCD Galaţi, Marian Popa, a declarat că poartă discuţii cu reprezentanţii UNPR şi cei ai „verzilor” în vederea formării unei alianţe la nivelul judeţului pentru alegerile locale. Popa a spus că a avut deja o primă întâlnire cu senatorul UNPR Laurenţiu Chirvăsuţă şi cu liderul PV de la Tecuci, Vasile Dănăilă Pazvante, iar o decizie în acest sens s-ar putea lua la sfârşitul acestei săptămâni. „Avem discuţii să facem alianţa pentru alegerile locale, să mergem pe liste comune şi să avem candidaţi comuni la primăria muncipiului Galaţi şi preşedinţia Consiliului Judeţului. Nu pot să spun exact când am putea parafa această alianţă, suntem în discuţii, dar cu verzii este aproape 99% sigur că ne vom alia. Vom vedea ce decizie vor lua şi cei din UNPR”, a afirmat Popa. Dacă progresiştii vor fi de acord să intre în această alianţă, Popa a spus că îl va sprijini pe Eugen Chebac pentru un nou mandat în fruntea CJ Galaţi. În cazul în care alături de ţărănişti nu vor veni decât verzii, Popa a afirmat că va candida în mod sigur pentru funcţia de primar al municipiului Galaţi.   Pe de altă parte, Marian Popa a declarat că este deschis discuţiilor şi cu alte partide care să facă parte din viitoarea construcţie politică, mai puţin cu democrat-liberalii. „Sunt aroganţi, înfumuraţi şi este multă brambureală la ei, ori asta nu-mi convine. Cred că PDL va rămâne în cele din urmă un partid izolat”, a conchis Popa.

Surasa:   impartial.ro

Autor: Ovidiu Matache

21 Comments on "Ţărăniştii doresc o alianţă cu UNPR şi PV"

  1. Democratia romaneasca, de tip „reprezentativ”, se pare ca este, deja, depasita… poporul primeste „spaga” electorala, alege sub imperiul realitatii imediate, ca apoi… sa-i conteste pe cei pe care i-a ales.
    Asa se intampla peste tot in lumea moderna, civilizata… in Europa, in America… mult mai elocvent ca in Romanica, boborul iese in strada si arunca cu caldaramul in cei pe care,tocmai, i-a ales sa-l reprezinte… Piata Universitatii sau pietele Prefecturilor romanesti sunt asfaltate, fara pietre de caldaram… Agorele antice sunt doar un ecou intarziat mult prea mult pentru nevoia de protest civilizat a romanilor…
    B.U.N.I. se inscrie intr-un efort, sper ca nu individual (de fapt, sunt chiar sigur…), al instaurarii, in Romania si nu numai (sunt semnale mult mai clare in Europa…), a unui nou tip de democratie, zic eu mai evoluata si mai aproape de nevoile de exprimare ale „celor multi”, astazi mult mai bine informati decat in Grecia antica… Este vorba de democratia participativa.
    Daca tot nu putem sa desfiintam partidele politice, ca pe timpul Garzii de Fier, macar sa stam cu ochii pe ei „ca pe butelie”, sa supunem Parlamentul unui control al boborului („Parlamentul la control !”), sa-i desconspiram pe demagogi, sa fim „obraznici” cu cei carora le incredintam averea parintilor si stramosilor nostri spre administrare, sa nu ne mai multumim cu a fi „reprezentati” si sa „participam” nemijlocit la actul politico-administrativ… de ce nu prin „resuscitarea politicii romanesti”? – vi se pare ca politica romaneasca mai traieste si daca mai traieste, pentru cine o face atat de „bine”, pentru NOI CEI MULTI sau pentru EI,CEI ATAT DE PUTINI?
    „Cultura calitatii in politica romaneasca” este, intr-adevar o alta sintagma, discutabila ce-i drept, ca formulare, pentru un popor care incearca sa se smulga, de vreo suta si ceva de ani, din ruralismul fanariot prin eforturi nesemnificative… deocamdata…
    Acest proiect, fata de care nu manifest nici un fel de paternalism, face parte dintr-un demers mai amplu… ceva de genul „S.O.S. Politica Romaneasca!”.
    Doresc si-mi impun sa cred ca sunt destui oameni care nutresc acelas lucru: mai bine, mult mai bine pentru viitor! Nimeni nu poate nega ca: CEL MAI MARE RAU CARE I S-A INTAPLAT ROMANIEI DUPA ULTIMII FOARTE MULTI ANI (SA FIE MULTE ZECI,PESTE 100…?), S-A INFAPTUIT DATORITA PRESTATIEI POLITICE DEZASTRUOASE A CELOR PE CARE II ALEGEM SI-I REALEGEM SA NE REPREZINTE DE 22 DE ANI INCOACE! Gresesc cumva? Daca DA, nu-mi cer scuze, fiindca eu sunt convins ca nu gresesc…
    Dupa cum ziceam, asteptam persoane cu determinare serioasa care sa coaguleze, deocamdata, aceasta Asociatie „Cetatenii B.U.N.I.”, apoi…
    Pana atunci, UNDE SUNT INDEPENDENTII NOSTRI? O pauza de 4 ani pentru politrucienii galateni, cu matanii si cereri de iertare, pe la manastirile de la Tudor Vladimirescu, Buciumeni si mai departe in nordul Moldovei, cu pomelnice pentru vanzarile, tradarile, B.atjocura, U.milinta si N.emultumirile create, prin care au transformat milioane de romani in cetateni disperati si I.ncomozi, spuneam ca o astfel de pauza ar fi bine-venita… oricum preamultele lor pacate nu pot fi iertate si uitate atat de usor… zic si eu, asa, parerea mea…
    Apropo, Atena, nu este cazul sa fii suspicio(a)s(a) si rezervat(a)… crede-ma!

  2. Sincer să fiu nu mă așteptam ca sugestiile mele să stârnească un minim interes, dar-mi-te să fie însușite întocmai(n-am înțeles de ce ați scris acest cuvânt cu majuscule!)și deaceea sunt suspicios și voi fi oarecum rezervat în a-mi exprima opiniile în general. Totuși, lecturând(recunosc, în viteză)proiectul de statut, am constatat că s-a strecurat o greșeală(presupun că de redactare)și mă refer la art.2 citez: ”B.U.N.I. este constituită în conformitate cu articolul 36 punctul 1 din Constituția României…” Este vorba de articolul 37 (1), articol ce se referă la dreptul de asociere. Articolul invocat de dvs.(36) se referă la libertatea întrunirilor. Dar nu vreau să pozez în vânător de greșeli de dactilografiere și să fiu înfierat ca atare, deaceea îmi permit în cele ce urmează să-mi spun și eu părerea mea, că n-oi da cu parul, nu? Și dac-o fi par, promit să fie de soc, ca să nu doară deloc(vorba cântecului!)–glumesc, desigur!
    Proiectul este curajos, chiar obraznic de ambițios, putem spune și deaceea ar trebui să trezească interes major. Am găsit cuvinte mari, „metafore” chiar, de genul ”eradicarea minciunii politice” sau „resuscitarea politicii românești” ca să nu mai spun de ”cultura calității în politica românească”. Cuvintele ”eradicarea” și ”cultura” mă duc cu gândul la agricultură, la țăranul cocoșat de sapă care se chinuie în fiecare an să stârpească dăunătorii din cultura lui de cartofi și să cultive și-n următorul an tot cartof, fără să înțeleagă că mai nimerită este o diversificare, o rotație a culturilor, adică la anul să încerce cu porumb(dau un exemplu) următorul an grâu, ș.a.m.d. Așa-i și-n politică, în ”pământul” ei trebuie însămânțati alți politicieni, rezistenți la ”dăunători” de genul ”coruptul de Colorado”, sau ”filoxera frunzei verzi de severin”, ori ”căpușele-băieții dăștepți din curent„. Dar vorba lui Toader : legea bunului-simț nu a trecut prin Parlament! Treaba cu ”resuscitarea” este din domeniul medical și să-i lăsăm pe cei de la SMURD s-o facă, că se pricep cel mai bine.
    Proiectul dvs. se dorește a fi un fel de ”big-brother”, propunându-și o acțiune de genul „let`s do it„ și merge chiar până la a elabora un ”cod politico-social” pentru ”înlăturarea de la putere pe timpul mandatului a celor care …nu mai corespund criteriilor stabilite în cod”. Eh!…asta-i cam greu, dacă nu chiar imposibil, căci vi se va spune că ”au fost aleși de bobor!”
    Un ultim aspect ar fi cel al vârstei de accedere în asociația dvs. și nu că aș pune la îndoială puterea de discernământ a tinerilor de clasa a zecea de liceu, dar o să se lovească de replica unui ” politician alunecos prins cu bold(ea)” de genul:”măi, băiețică, ai acordul părinților? Dacă nu, te retrocedez și te trec din domeniul de stat în cel privat!”
    Sincer, vă doresc numai bine în acest demers ambițios și succes!

  3. Părerologul de Tecuci. | 29 martie 2012 at 10:01 | Răspunde

    După cum am promis :

    -PROIECT-

    STATUT

    ASOCIAŢIA CETĂŢENILOR B.U.N.I.

    CAP.I

    DENUMIREA,DEFINIREA , SCOPUL ŞI OBIECTIVELE

    Art.1 Denumirea asociaţiei este :”ASOCIAŢIA CETĂŢENILOR BATJOCORIŢI UMILIŢI,NEMULŢUMIŢI ŞI INCOMOZI”,denumită în continuare B.U.N.I. .
    Art.2 B.U.N.I. este constituită în conformitate cu articolul 36 punctul 1 din Constituţia României.
    B.U.N.I.este un ONG de drept constituţional şi comunitar,de interes naţional şi local şi este deschisă tuturor cetăţenilor români ,sau de altă naţionalitate,care doresc să-şi înscrie efortul în eradicarea minciunii politice şi înscrierea României pe orbita unei democraţii reale, participative.
    B.U.N.I. doreşte să participe la definirea unor noi soluţii de resuscitare a politicii românesti în ansamblul său şi să participe la redarea demnităţii tuturor cetăţenilor români.
    Art.3 Scopul şi misiunea B.U.N.I. :

    Scopul fundamental este acela de a determina politicienii români să susţină în mod real şi nu numai demagogic, o politică în folosul cetăţenilor României,a poporului român în ansamblul său, asigurând stabilitatea socială şi consolidarea economică a municipiilor şi judeţului Galaţi în ansamblul său în mod special şi al societăţii româneşti în general,în condiţiile definitivării integrării în structurile democratice euroatlantice la care România este membră.

    Misiunea principală a constă în:

    – materializarea scopului ,prin atenţionarea opiniei publice asupra stadiului îndeplinirii angajamentelor asumate în cadrul contractelor sociale susţinute pe timpul campaniilor electorale ;
    – educarea populaţiei în ceea ce priveşte opţiunea electorală,pentru a creşte gradul de discernământ între promisiune şi performanţă politică.

    Art.4 Asociaţia are în vedere următoarele obiective :

    4.1. Obiective imediate :
    – realizarea unei expertize profesioniste a acţiunilor iniţiate şi finalizate de către
    organismele legislative,executive şi mai ales ale administraţiei centrale şi locale,expertiză care să iniţieze,la nivel naţional, judeţean,municipal şi orăşenesc ,procesul de înlăturare a demagogiei politice şi de selecţie şi promovare a politicienilor devotaţi cauzei naţionale;
    – identificarea acelor formaţiuni şi membrii ai acestora care,prin activităţile întreprinse,nu se înscriu pe linia îndeplinirii angajamentelor preelectorale asumate,sau care manifestă imobilism,
    pasivitate,rea-voinţă sau incompetenţă politică sau profesională.Prezentarea activităţii acestora electoratului;
    – realizarea democraţiei participative pe plan local,prin implicarea cetăţenilor la realizarea unui mediu legislativ ,executiv şi administrativ sănătos,caracterizat prin loialitate,competitivitate şi promovarea valorilor autentice,în slujba cetăţenilor,a comunităţii locale şi a intereselor naţionale ale României;
    – cultivarea relaţiilor de colaborare cu organizaţiile şi asociaţiile naţionale şi internaţionale ale căror obiective şi scopuri sunt similare sau convergente şi participarea la manifestările organizate de acestea sau în comun;
    – promovarea CULTURII CALITĂŢII în politica românească pentru PROTEJAREA REALĂ a drepturilor, libertăţilor şi a calităţii vieţii cetăţenilor;

    4.2.Obiective strategice :
    -iniţierea elaborării “Codului politico-social”,pe baza prevederilor căruia,formaţiunile şi oamenii politici să poată fi calificaţi sau descalificaţi în (din) competiţia electorală,cât şi înlăturarea de la putere pe timpul îndeplinirii mandatului a celor care,prin acţiunile şi activitatea lor,la un moment dat nu mai corespund criteriilor stabilitie în cod;
    – crearea “Alternativei de criză”,atât pe plan local cât şi naţional , pentru identificarea şi promovarea cetăţenilor apolitici, independenţi, dar buni specialişti,profesionişti în domeniile de interes local ,pentru intrarea în cursa electorală.

    CAP. II
    MEMBRII ASOCIAŢIEI
    Art.5 Membrii asociaţiei B.U.N.I. pot fi:
    – membrii fondatori;
    – membrii de onoare;
    – membrii asociaţi;
    – membrii;
    5.1. Membrii fondatori sunt asociaţiile,persoanele juridice şi fizice cu competenţe în acţiunile legislativului,executivului si administrativului,care aderă şi participă la întocmirea statutului, înainte de legiferarea lui.
    5.2. Membrii de onoare sunt toate persoanele juridice şi fizice care,prin statutul lor social, economic şi de altă natură,au fost batjocorite,umilite,nemulţumite sau au devenit incomode pentru cei care au prestat sau prestează o activitate politico-administrativă şi juridică,la nivel central şi local,în speţă, preşedintele României,prim-ministrul,senatorii ,deputaţii, alţi demnitari ai României sau aleşi locali.Membrii de onoare trebuie să-şi manifeste nemulţumirea faţă de situaţia creată,în mod civilizat, utilizând toate mijloacele legale la dispoziţie.
    5.3. Membrii asociaţi sunt toate persoanele juridice şi fizice care aderă la prevederile prezentul Statut ,sprijină Asociaţia B.U.N.I. prin mijloacele specifice,materiale,financiare, logistice sau de altă natură şi acţionează împreună,de comun acord, pentru materializarea ,misiunii şi obiectivelor Asociaţiei.
    5.4. Membrii sunt toţi cetăţenii care aderă la prezentul Statut,posedă carnetul de membru, şi acţionează în mod consecvent pentru materializarea misiunii şi obiectivelor Asociaţiei.
    Art.6 Membrii Asociaţiei,trebuie să :
    6.1. -fie cetăţeni cu un caracter puternic,cu mintea deschisă, capabili să rezolve orice problemă,ataşaţi valorilor locale,naţionale şi europene,deschişi către promovarea şi dezvoltarea valorilor universale.
    6.2. -cunoască procesele şi tendinţele de bază ale fenomenelor globale,mecanismele politice , economice şi sociale care determină starea naţiunii, principiile, nevoile comunităţii locale şi normele de viaţă specifice dezvoltării societăţii umane.
    6.3. -fie în măsură să facă corelaţii optime între interesele propriei persoane , interesele comunităţii locale şi interesul naţional,să-şi asume răspunderea socială şi să ia atitudine împotriva celor care încearcă să discrediteze ,sub orice formă,interesul cetăţeanului român.
    Art.7 Pot să devină membrii ai Asociaţiei B.U.N.I. toţi cetăţenii cu putere de discernământ, începând cu vârsta de 16 ani,independenţi, fără apartenenţă politică, indiferent de naţionalitate, rasă sau sex,care militează pentru o dezvoltare durabilă a comunităţii locale,a societăţii româneşti în ansamblul ei şi care manifestă nemulţumiri,indiferent care ar fi acestea, faţă de prestaţia politică, socială,economică şi legislativă a celor care guvernează sau au guvernat România,şi au administrat sau administrează atât în plan naţional cât şi local.

    CAP. III

    STRUCTURA ORGANIZATORICĂ

    Art.8 Nucleul cetăţenesc de cartier este structura de bază care se constituie pe teritoriul fiecărui cartier şi este formată dintr-un număr variabil de membri care au domiciliul,reşedinţa sau locul de muncă pe teritoriul respectiv.Nucleul cetăţenesc are în principal atribuţii executive privind legătura directă cu electoratul , observarea activităţii parlamentarilor aleşi în colegiul respectiv şi iniţierea lanţului de observare şi informaţional de la cartier către municipiu.
    Art.9 Comitetul cetăţenesc municipal (comitetul cetăţenesc de colegiu) este structura care se constituie prin însumarea nucleelor cetăţeneşti din toate cartierele, cu atribuţii executive,de centralizare a datelor obţinute din observarea activităţilor şi acţiunilor întreprinse pe teritoriul municipiului atât de către parlamentarii tuturor partidelor cât,mai ales ,de către membri Consiliului Local Municipal şi cei ai Consiliului Judeţean în părţile care privesc pe fiecare municipiu în parte.
    Art.10 Sediul , conducerea – organe de conducere, mod de alegere a acestora, durata mandatului şi atribuţiile structurilor organizatorice , a celor de conducere-coordonare precum şi componenţa structurilor de conducere ale B.U.N.I., sunt detaliate în Regulamentul de funcţionare.

    CAP: IV

    DISPOZIŢII FINALE

    Art.11 Asociaţia B.U.N.I. are personalitate juridică şi ştampilă proprie.
    Art.12 Modul de gestionare a fondurilor baneşti precum şi a altor categorii de venituri vor fi stabilite prin” Regulamentul de funcţionare”.
    Art.13 Abaterile de la prezentul statut vor fi sancţionate conform cu normele stabilite în “Regulamentul de funcţionare “ .
    Art.14 Asociaţia B.U.N.I. va edita,lunar ,publicaţia “CETĂŢENII B.U.N.I “ în formatul unui buletin informativ,cu circulaţie de Colegiu electoral,cât şi în format electronic.
    Buletinul informativ va cuprinde informaţii prezentate echidistant,fără apartenenţă politică, despre realităţile social-economice şi politice postelectorale,atât de nivel naţional,judeţean, cât şi, mai ales, local,accentul fiind pus pe activitatea parlamentarilor,şi a aleşilor locali,la nivelul municipiilor din judeţ şi a Consiliului Judeţean Galaţi.

  4. Înţelepciunea proverbială a Atenei nu se dezminte şi mă îndeamnă să continui ideile enunţate în comentariul anterior… nu înainte de a-i comunica olimpienei interlocutoare în ale părerologiei că,nimic din ceea ce înseamnă o campanie electorală mi-ar fi străin…dimpotrivă ! deasemenea,îmi însuşesc ÎNTOCMAI punctele de vedere ale Atenei şi modific STATUTUL ASOCIAŢIEI CETĂŢENILOR B.U.N.I.,pe care,cu aprobarea administratorilor acestui site îl pun la dispoziţia celor care doresc să intreprindă acest demers,de completare,modificare şi constituire,în paralel cu formarea URGENTĂ a celor trei echipe,pentru Primăriile municipiilor Tecuci şi Galaţi,precum şi pentru Consiliu Judeţean Galaţi,din candidaţi independenţi pt. alegerile care urmează. Surpriza pentru partidele politice,deja organizate,cu demagogia pregătită din timp,poate fi imensă…în situaţia în care,într-adevăr,societatea civilă din judeţul Galaţi se va organiza rapid,din fugă şi va îndrazni să…cuteze !- zic şi eu ,aşa…părerea mea…

  5. Stimate părelolog,
    Treaba cu independenții este relativă,iar experiența celor 22 de ani de „democrație” ne oferă destule exemple de falsă independență a celor aleși prin consiliile locale, sau pentru fotoliile de primari. Există două situații:
    1. Fie au fost aleși pe liste de partid și apoi și-au declarat independența – dar numai ca să fugă la alt partid (de obicei partidul aflat la putere) beneficiind și de „ajutor” să nu-și piardă totuși mandatul (și mă refer strict la mandatul de consilier, că cel de primar este foarte clar: ți-ai dat demisia din partidul care te-a susținut la alegerile pentru primărie, ai pierdut și fotoliul de edil-șef!) În acest caz sunt asigurate cele două condiții: cea umană, dar mai ales baza financiară, ambele fiind esențiale în câștigarea unor alegeri. Ai oameni și bani pentru campanie, ai câștigat alegerile!
    2. Ori candidează ca independenți, dar sunt susținuți din umbră tot de partide politice (vezi cazul Oprescu la București) și-și mențin „independența” foarte greu, deoarece C.G., C.J. și C.L. sunt di-tri-multicolore, după caz. Numai un idealist poate gândi că o localitate poate avea primar independent, consiliu local format numai din independenți și obligatoriu consiliu județean alcătuit exclusiv din independenți. Extrapolând și parlamentarii ar trebui să fie independenți, guvernul la fel și președintele țării cel mai independent peste toți și toate. Țara nu s-ar mai numi (în cazul nostru) România, ci Independânia!
    Referitor la această „alianță”, cea a cetățenilor n.u.b.(nemulțumiți, umiliți, badjocoriți)… deoarece susțineți că aveți deja un statut, mai nimerită era denumirea de asociație și-mi permit să alătur celor trei (n.u.b.) categorii încă una și anume a celor incomozi, schimbați puțin ordinea lor și ar putea deveni așa : Asociația Cetățenilor B.U.N.I.(badjocoriți, umiliți, nemulțumiți, incomozi).
    P.S1. Incomozii sunt acele persoane care și vor și pot și știu (scuzați și-și-ul) dar nu sunt lăsați să facă ceva pentru comunitate!
    P.S2. De ce sugerez schimbarea din alianță în asociație? Păi, simplu! Asociația este o grupare de persoane creată pentru a atinge un scop comun și organizată pe baza unui statut, iar alianța este o legătură (temporară) între două sau mai multe grupuri în vederea realizării unui scop comun.
    În rest, stimate părerolog, vă urez „părărelogeală” îndelungată pe acest site și-mi permit să vă atenționez că trebuie să aveți nervi de oțel și stomac de fier în campania electorală!

  6. atat UNPR, cat si PV sunt formate din oameni pusi pe treaba si responsabili pentru ceea ce urmeaza sa fie. Suntem intr-o perioada grea, dar ei nu se plang de acest lucru, ba din contra vor sa aiba rezultate bune si astfel Romania sa primeasca ceea ce merita si tot odata si noi cetatenii.

  7. Un partid care e la inceput de drum a demonstrat ca poate sa faca mult mai mult si ca se tin de promisiuni. Si nu ma mira nimic faptul ca alte partide vor o alianta cu ei.

  8. cert e ca trebuie sa se uneasca si astfel sa reuseasca sa-i dea jos pe cei din USL care nu fac altceva decat sa piarda timpul prin parlament si sa-si ridice leafa care nu o merita.

  9. daca ar aparea fara nici un sprijin la alegeri…vor sta iar pe tusa…asa ca s-au gandit la o varianta destul de inteleapta de aceasta data

  10. taranistii vor sa iasa si ei din anonimat…din fericire se pare ca au intuitie buna alegand UNPR si nu USL

  11. desi este un partid tanar, UNPR demonstrat de nenumarate ori ca vrea si poate face multe pentru cetateni, iar cu aceasta alianta ar avea sanse mult mai mari de castig

  12. ar fi buna aceasta alinata. poate Galatenii vor urma exemplul brailenilor si vor forma aceasta alianta pentru a elimina USL

  13. unpr-ul chiar daca este format din mai multi tineri este un partid capabil si cu dorinta de munca.

  14. ar trebui ca cei din Galati sa ia exemplul celor din Braila si sa se alieze pentru ca USL-istii trebuie inlaturati

  15. Părerologul de Tecuci. | 26 martie 2012 at 14:02 | Răspunde

    Aşa,ca o păreroologeală,zic şi eu,că decât să ne bucurăm sau să ne întristăm de alianţele curvăsăreşti , pe care le tot fac şi desfac partidele politice din România,mai ales în preajma alegerilor,ce-ar fi să „punem” noi toţi,care ne dăm cu părerea,de o ALIANŢĂ A CETĂŢENILOR NEMULŢUMIŢI, UMILIŢI ŞI BATJOCORIŢI ??? -asta vă întreb pe voi,,care vă manifestaţi aprobarea sau dezaprobarea faţă de tinereţea UNPR ului şi a PNŢCD ului sau faţă de USL,PSD,ETC… credeţi voi că,mai există vreun partid politic în Românica care să nu fie compromis pe vecie ? De ce nu vă gândiţi să puneţi mintea lângă creier,inima lângă suflet şi să constituiţi, împreună,această ALIANŢĂ ( vă pun eu la dispoziţie STATUTUL ! ),apoi ,sau chiar mai înainte,să constituiţi două grupuri de independenţi,pentru Consiliul Judeţean şi pentru Primăriile Galaţiului şi Tecuciului cu care să candidaţi în iunie ??????? Nu cumva vă este mai uşor să suţineţi pe cei care ,acum,vă promit marea cu sarea ca apoi…. Oi fi încercat eu să păreroologesc,însă,fiţi convinşi că ,treaba asta a candidaţilor independenţi este atât de serioasă,încât,ar trebui să vă apucaţi de treabă şi sa îi lăsaţi în plata domnului pe demagogii politrucieni,indiferent cum se numesc ei…zic şi eu,aşa,părerea mea…

  16. Eugen Chebac merita toata sustinerea pentru ca a dovedit ca este un om de valoare si daca este lasat sa isi faca treaba acesta nu da inapoi de la promisiunile pe care le-a facut.

  17. Cred ca si alte orase ar putea adopta aceasta strategie pentru ai inlatura pe uselisti, UNPR a dovedit de atatea ori ca poate face mult mai multe lucruri decat si-au imaginat altii ca ar pute face un partid tanar si cu prespective in viitor.

  18. Chebac merita sa fie sustinut pentru ca el, chiar daca a facut parte din PSD a demonstrat ca nu e ca ei si de aceea a si ales sa candideze din partea UNPR care este un partid tanar si cu multe idei care vor ajuta orasul sa progreseze. Taranistii au luat cea mai buna decizie!

  19. Cel mai bine e ca aceste partide sa se uneasca si sa dea jos alianta USL pentru ca au devenit mult prea nesimtiti.

  20. si poate au si castig aceasta alianta ca eu unul m-am cam saturat sa conduca psdul galatiul si sa nu se vada nimic din urma lor!

  21. daca se aliaza cu unpr asta e bine,am incredere in astia ca e partid nou si la galati sunt numai tineri in conducere.

Fii sociabil! Scrie şi tu un comentariu.

Your email address will not be published.


*


*