shopify
analytics tool

RCS&RDS nu mai ofera gratis posturile Discovery.

rcs-rds logo

rcs-rds logo   RCS&RDS, cel mai mare jucator de pe piata de cablu TV, internet fix si TV prin satelit, a scos saptamana trecuta din grila de baza programele Discovery, vizionarea acestora facandu-se acum contra-cost.  Canalale Discovery World, Discovery TLC Romania, Discovery Science, Investigation Discovery pot fi vizionate de clienti numai daca platesc o taxa de 7 lei, conform operatorilor din call center. Acesti au spus ca operatorul nu este obligat sa furnizeze aceste canale clientilor, ci doar un anumit numar de canale. Astfel, abonati la televiziunea digitala de la RCS&RDS sunt privati de aceste posturi.

Cei care suna la RCS&RDS sunt intampinati de mesajul urmator: ‘in perioada urmatoare RCS&RDS va reorganiza grila de programe digitale. Din acest motiv cateva posturi TV vor putea fi receptionate numai in format analogic, nu si in cel digital. in cazul in care unul dintre programele dumneavoastra preferate nu mai poate fi receptionat decat analogic puteti face trecerea la acest format utilizand telecomanda televizorului dumneavoastra. Pentru receptionarea acestui post TV in format digital puteti opta pentru pachetul superior de canale digitale’.

Pe internet a aparut si o petitie impotriva abuzului celor de la RCS&RDS, abonati din intreaga tara cerand reintroducerea canalelor Discovery.

Compania RCS&RDS este controlata de omul de afaceri Zoltan Teszari din Oradea. Compania nu a mai publicat date despre clienti si rezultate financiare din 2009. Atunci compania avea afaceri totale de peste 500 de milioane de euro. Anul trecut, compania a avut o cifra de afaceri de 480 mil. euro, mai mare cu 15% fata de 2010. Potrivit Ministerului Finantelor, la 31 decembrie 2010 RCS&RDS avea datorii totale de 762 mil. euro. Compania trebuie sa achite anul acesta un credit de 350 de milioane de dolari, potrivit agentiei de rating Standard & Poor’s.

Romanii se uita la Discovery Channel

Discovery Romania a realizat anul acesta un studiu de piata pentru a evalua impactul pe care brandul Discovery l-a avut asupra romanilor, de-a lungul timpului.

Sondajul de opinie a fost realizat pe un esantion reprezentativ la nivel national, pentru populatia cu varste intre 18 si 49 de ani, rezidenta in mediul urban.
Potrivit studiului, 90% din respondenti se uita zilnic la televizor, iar 43% dintre ei urmaresc zilnic Discovery Channel, in timp ce majoritatea respondentilor (90%) urmaresc Discovery Channel cel putin o data pe saptamana. De asemenea, barbatii urmaresc Discovery Channel mai des decat femeile, potrivit aceluiasi studiu.

62% dintre respondenti considera ca Discovery Channel a avut un efect pozitiv asupra vietii lor, prin cunostintele pe care le-au dobandit urmarindu-l, in timp ce 52% spun ca Discovery Channel este ‘combinatia perfecta intre divertisment si informatii’. 17% spun ca Discovery este singurul motiv pentru care inca mai au TV/abonament TV, 48% spun ca, daca ar fi o persoana, Discovery Channel ar fi ‘o combinatie intre un explorator si un om de stiinta’, iar 33% considera ca, daca ar fi o persoana, Discovery Channel ar fi ‘un prieten de la care ai ce invata’.

Aritol preluat de ProTecuci de pe capital.ro

2 Comments on "RCS&RDS nu mai ofera gratis posturile Discovery."

  1. Pentru omul obişnuit, este un atac la buzunar, fără drept de apărare. Pentru alţii nu reprezintă nimic, că IT-ul în mileniul III îţi permite să vizionezi pe internet majoritatea posturilor tv. Nenorocirea este că firmele de cablu îşi presimt…moartea, datorită noilor tehnologii şi cu ultimele zvârcoliri caută să mai strângă ceva cheag. În 2020 nu va mai exista nici un RCS.

  2. rcs&rds e cel mai prost jucator,cel putin in tecuci,E JALE MARE.vreti sa aveti tot felul de probleme apelati la serviciile acestor „plini de sine” si care defapt sunt niste MAIMUTOI TARCATI,care habar nu au pe ce lume traiesc.DACA NU CREDETI NU VA RAMANE DECAT SA VA CONVINGETI!

Fii sociabil! Scrie şi tu un comentariu.

Your email address will not be published.


*


*