shopify
analytics tool

Primaria Tecuci organizează concurs pentru ocuparea funcției publice de conducere vacante de şef serviciu – serviciul Buget-contabilitate

Concurs-secretar-Tecuci

Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de conducere vacante de şef serviciu – serviciul Buget-contabilitate din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Tecuci, judeţul Galaţi.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ştiinţe economice;
  • studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
  • cunoştinţe operare calculator – nivel avansat;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 2 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 25 octombrie 2016, ora 09:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC;
  • 25 octombrie 2016, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul ANFP în termen de 20 zile și trebuie să conţină:

  • copia actului de identitate;
  • formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la HG nr. 611/2008, modificată;
  • copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
  • copia carnetului de muncă sau adeverinţă care atestă vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;
  • cazierul judiciar (poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere);
  • adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
  • declaraţia pe propria răspundere/adeverinţă care atestă că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.

Bibliografia necesară în vederea susţinerii concursului poate fi parcursă aici.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

2 Comments on "Primaria Tecuci organizează concurs pentru ocuparea funcției publice de conducere vacante de şef serviciu – serviciul Buget-contabilitate"

  1. Conform organigramei Primariei, Seful Serviciului Buget Contabilitate este subordonat direct Directorului General al Directiei Economice. Cu alte cuvinte, este sluga preaplecata a d-nei Nitu Angelica, colaboratoarea cea mai apropiata a fostului Primar. Sluga va trebui sa faca tot ce-i se va spune sa faca, inclusiv acoperirea matrapazlâcurile fostei administratii, in fata Curtii de Conturi, DNA, Politie, Tribunal.etc.

    In consecinta, pentru evitarea dezinformarii celor care vor sa ocupe acest post, „Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice” ar trebui completate cu riscurile care-l pandesc pe viitorul Sef de Serviciu.

    Probabil ca vor fi totusi suficienti disperati care sa se inscrie la concurs, in speranta de a avea un loc de munca platit mai bine decat cu salariul minim pe economie.

    Daca se vrea fidelizarea personalului din Directia Economica, de ce nu se scoate la concurs, postul de Director General, pe perioada determinata, cat se afla d-na Nitu in concediu de boala, iar apoi, dupa revenirea in activitate a doamnei, sa se organizeze un nou concurs, pe perioada nedeterminata ?

    Se intelege, pot fi si alte variante, ca schimbarea denumirii si a 50% din atributiile functiei, modificarea organigramei, etc.

  2. Pentru sef serviciu vechime doar 2 ani?

Fii sociabil! Scrie şi tu un comentariu.

Your email address will not be published.


*


*