shopify
analytics tool

Primăria Municipiului Tecuci, organizează concurs pentru ocuparea funcției publice şef-Serviciu buget-contabilitate

loc-de-munca-Tecuci

Primăria Municipiului Tecuci, Județul Galați organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere, vacantă, de şef-Serviciu buget-contabilitate.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor economice;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani;
  • cunoştinţe de operare PC: nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 07 septembrie 2016, ora 10:00: proba scrisă;
  • 09 septembrie 2016, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Tecuci din str. 1 Decembrie 1918 nr. 66, Județul Galați, telefon 0372.364.111.

18 Comments on "Primăria Municipiului Tecuci, organizează concurs pentru ocuparea funcției publice şef-Serviciu buget-contabilitate"

  1. Pentru Inspectorul :

    Daca vreti sa aprofundam problema controlului intern din cadrul Primariei si al unitatilor subordinate UAT, trebuie sa o facem tinand cont de cadrul legal si sa nu cantam, ca lautarii, dupa ureche.

    1.Organizarea si atributiile auditul public intern sunt stabilite prin Legea 672 din 2002, cu modificarile si completarile ulterioare. Auditul poate fi organizat in fiecare institutie subordonata Consiliului Local, sau centralizat, intr-un compartiment din cadrul Primariei, care face auditul la toate institurtiile UAT . Fostul Primar Lazar a ales sa infiinteze un singur Birou, in cadrul Primariei, care a functionat de atunci, neintrerupt. Daca fostul Primar Tuchel a impiedicat auditorii sa-si faca datoria, nu inseamna ca acestia aveau dreptul sa stea ca niste legume si sa isi primeasca salariul pe nemunca. Stiau ca va veni scadenta, si ca vor trebui sa raspunda, pentru favorizarea infractiunilor, material si penal. In locul lor mi-as fi dat demisia.

    2.Corpul de control al Primarului a fost un compartiment decorativ, creat prin analogie cu Corpul de Control al Primului Ministru. Nu este reglementat pentru Primaria Tecuci, si singurul post din organigrama a fost ocupat de ex viceprimarul Radovei, dupa ce a cazut in dizgratie.

    3.Controlul Financiar Preventiv propriu este reglementat prin lege, norme de aplicare emise de Ministerul Finantelor, si un Regulament propriu al UAT. Angajarea cheltuielilor se face cu doua vize de control preventiv, una a compartimentului operativ, iar a doua a Directorului economic, sau a serviciului financiar –contabilitate. Sunt convins ca si aici s-au facut presiuni, dar imputernicitii cu controlul preventiv puteau sa refuze viza, sau sa-si dea demisia.

    Daca va intereseaza subiectul, pot sa va spun si ce va urma….

    • Stiam si eu. Acum citind precizarile dvs. pot vedea si tecucenii cum incalca Tuchel legile. Domnule draga, viza de control preventiv o avea NUTA ANCA ANGELICA, contabila sefa, EA CENTRA EA DADEA CU CAPUL. Urmariti inregistrarea video. Tuchel refuza sa prezinte actele si Curtii de Conturi. Daca nu stiti acestea erau inchise in biroul documente secrete.

      • Curtea de Conturi nu este o institutie de fite, cu care sa te poti juca dea baba-oarba. Cei care impiedica efectuarea controlului suporta rigorile legii, iar obstructionarea controlorilor financiari este un ultraj. Nu stiu cum s-au desfasurat controalele, dar este surprinzatoare toleranta manifestata de Camera de Conturi Galati, care a permis ca masurile dispuse in urma cu 2 ani, sa nu fie indeplinite pana-n prezent. E foarte probabil ca, in viitor, aceasta institutie sa-si schimbe conduita, si sa ceara noului Primar masuri ferme, pentru inceperea proceselor la Curtea de Apel Galati.

  2. Am vazut pe YouTube episoadele 1 si 4 din Conferinta de presa din 8 august 2016.

    Dupa cum am banuit, scopul real al conferintei de presa , anuntata pentru 10.08 si tinuta efectiv pe 8.08. (?!?!) , a fost cunoasterea reciproca si tatonarea discreta, in vederea unei cenzurari decente a informatiilor, ce vor fi oferite tecucenilor.

    S-au prezentat cateva cifre din contabilitate, s-a discutat, lejer, despre aspecte constatate de Camera de Conturi in 2014, despre cateva „fleacuri” descoperite de Biroul de audit propriu. Nimic concret despre stadiul indeplinirii masurilor dispuse de organele de control, despre reorganizare, despre auditul facut de o firma externa, despre viitorul control al Camerei de conturi, pentru perioada 2015-2016, despre dosarele din Instanta, despre DNA…
    Poate ca vom afla mai multe in episoadele 2 si 3 , daca se indura cineva sa le puna pe YouTube.

    Dar cel mai surprinzator si amuzant lucru este referirea cvasi-permanenta si entuziasta a Primarului , la „maretele” realizari ale Biroului de Audit propriu al Primariei, care, timp de 4 ani, nu a facut nimic ca sa descopere, sa impiedice si sa sanctioneze abuzurile si pagubele din Primarie, iar acum, vezi doamne, a devenit marele justitiar. Se vorbeste de deturnari de fonduri, achizitii publice trucate, cheltuieli neeconomicoase si spagi de sute de mii de Euro, iar Auditul propriu raporteaza Primarului ca a descoperit doar sarea din scrumbie si alte mizilicuri, de cateva mii de Euro.

    De fapt, ar trebui sa-i intelegem pe saracii auditori : fiecare abatere pe care o constata acum nu face decat sa ne arate cat de incompetenti au fost in ultimii 4 ani . Si atunci, n-ar fi mai bine ca Primaria sa incadreze alti auditori, care sa faca o curatenie adevarata ?

    • Problema cu auditul sta in felul urmator: Tuchel la cateva luni de la preluarea mandatului a desfiintat biroul de audit al primariei, si a infiintat un corp de control al primarului, adica el centra el dadea cu capul. Apoi, fiind somat de Curtea de Conturi sa reinfiinteze biroul de audit se conformeaza, dar nu îi si posibilitatea saîși exercite atribuțiile de control in primarie si cele 7 societati, verificarile fiind facute de firme de audit externe, private, agreate de dl. Tuchel.

  3. Se pare ca a fost un fiasco total de conferinta de presa. Cateva lucruri care deja le stiam cu totii dar am fi curiosi sa ne arate si noua documentul in care curtea de conturi spune ca mobilierul proprietatea primariei din cladirea fostei camere de comert ar trebui scos la licitatie. Nu de alta dar mobilierul, ar sta bine prin sufrageria cuiva!? De ce sa fie scos la licitatie mobilierul care poate fi utilizat intr-un fel si nu turnichetii din cladirea primariei? Cred ca valoarea turnichetilor din primarie este mai mare decat valoarea mobilierului. Ce nu are nimeni nevoie de turnicheti acasa? Am inteles ca juristii care erau in jurul lui Tuchel trebuie sa platesca cheltuielile de judecata la procesele care le-au pierdut. Daca se constata ca din cauza lor s-au pierdut procesele si nu sunt vinovati si alti functionari atunci sa le plateasca. Dar, nu s-a vorbit despre deciziile Curtii de conturi care sunt foarte clare cu termene precise. Restul ca Tuchel a pus motorina si nu benzina, ca avea rezervor de 67 litri si nu de 65 litri sunt povesti.

    • Dezamagitor, daca a fost precum spui. Subiectele anuntate pareau consistente, speram ca primarul va intra serios in problemele orasului, care sunt grave.
      Poate ca din cauza ca aceasta conferinta de presa a cam esuat, ProTecuci nu ne-a mai povestit cum s-a desfasurat, Ar fi bine daca ar publica o inregistrare, ca sa judecam si singuri.

    • Tuchele, adu banii tata! Hai lasa turul Europei, adu banii mai repede, până nu te saltă DNA-ul.

  4. Ce șarada ieftină….oare nu se știe cine câștiga concursul😃?

  5. Posturile de sefi s-au ocupat in ultimii patru ani, in prezenta si cu asentimentul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, Agentiei Judeteane pentru Ocuparea Fortei de Munca Galati, unele partide politice, etc. Sunt, deci, mai multi implicati, nu numai Tuchel.

    E complicat sa anulezi incadrarile si promovarile anterioare, dar nu imposibil, daca exista vointa politica… Se pare insa ca lucrurile vor ramane in stand by, pana la alegerile parlamentare…

  6. Credeti ca nu mai sunt alti sefi de serviciu angajati de Tuchel in primaria Tecuci cu incalcarea legii? Daca s-ar verifica toate concursurile organizate de Tuchel mai ales cele de sefi birou, sefi servicii cred ca 90% ar trebui anulate.

  7. De acord cu ce spune Marius. Candidatul la functia de Sef serviciu trebuie sa aiba o vechime de 8-9 ani in specialitatea respectiva (financiar-contabilitate), si, in afara studiilor superioare de specialitate (de 4-5 ani), de un masterat( de 2 ani ).

    Daca va uitati insa la organigrama, veti vedea ca postul de Sef de Serviciu, scos la concurs, este in subordinea Directoarei Generale, aflata intr-un concediu prelungit. Daca d-na Directoare nu revine, conducerea economica a intregului municipiu va fi asigurata de o persoana care nu si-a terminat nici macar stagiatura.

    Cui prodest ?

  8. Bomba ar fi sa participe Tuchel la concurs!Are toate atuurile:are diploma (da,da…) este economist(da,da…) , vine din somaj deci are facilitati ,are cunostinte de operare PC peste medie ca doar are pagina de facebook, stie contabilitate in partida simpla (iau doar eu!),are cunostinte la banci…ce mai , candidatul perfect!

    • Probabil la beciul domnesc !

    • Da, desigur, nu ar fi ceva imposibil, dacă tot a apărut pe scena comentariilor pe pagina de Facebook , unde tot înjură noua administraţie şi pe actualul primar. Timp de patru ani, d-l Ţuchel, Primar al Tecuciului, nu a fost de gătit nici de cetăţenii tecuceni, nici de salariaţii din primărie sau din instituţiile subordinate consiliului local, excepţie făcînd doar personajele mult îndrăgite de dumnealui, „domnişorica” Iuliana şi marea „Doamnă” Angelica, pentru care nu s-a dat în lături să le „achite” din banii tecenilor, din bietele taxe de cîte 2 lei luate pentru fiecare adeverinţă sau din taxele inventate, fără nici o acoperire legală, măcar printr-un HCL nevalidat de prefectură, deci, să le achite vopseaua de păr, în 2 culori, unghiile false , fustele scurte, pantofii cu toc, naveta zilnică Tecuci – Ţepu şi Ţepu – Tecuci, cu mașinile proprietate şi fireşte, concediile prin unele ţări străine, că România le puţea. Domnul ex-primar, observ că acum cunoaşte şi legislaia în domeniu, pe care o tot invocă în desele mesaje postate pe Facebook. Oare şi-a luat acasă, la domiciliul conjugal, pe faimoasa juristă Staicu , fostă Rugină, Iuliana, care să-l „consilieze” cu privire la încadrările juridice ale afirmaţiilor din postările făcute pe pagina personală de Facebook ??? ! Nu ar fi de mirare, că această „domnişorică” a dat bir cu fugiţii, odată cu plecarea lui Ţuchel de la mantinela Primăriei Tecuci, ca şi marea „doamnă” directoare de furturi şi deturnări de fonduri (bani) din conturile municipalităţii, pe numele său complet Niţă Anca – Angelica. Sărăcuțele… amîndouă „doamne” s-au îmbolnăvit … subit…
      Şi acum întrebare : Li se vor plăti concediile medicale …. fictive ??? Sau … nu or fi fictive, poate chiar s-au îmbolnăvit de ….”inimă rea ” … ha, ha, ha … !!

  9. Se vede de la o posta ca este cu dedicatie. Ca sa ocupi functie publica de sef serviciu trebuie sa fii functionar public superior. Nu poti sa fii sef serviciu ca functionar public asistent pentru care iti trebuie vechime 2 ani. Ca sa ajungi functionar public superior trebuie sa ai vechime cel putin 9 ani. Atunci cum sa ocupi functia de sef serviciu cu vechime 2 ani? Multe functii de sef serviciu cu vechime 2 ani au fost ocupate in primarie si cand Tuchel era primar.

    • Pai cine are in Tecuci 9 ani vechime de functionar public superior? Din punctul meu de vedere aceste ingradiri sunt discriminatorii. Pai unul care termina facultatea nu se va putea angaja niciodata. Unde poate acumula 9 ani vechime?

  10. – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată (10-15 ani cu doctoratul plagiat de preferinta), absolvite cu diplomă de de licenţă sau echivalentă (xerox sau photoshop) în domeniul STIINTIFICO FANTASTIC;
    – vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 20 ani;
    – cunoştinţe de operare PC: nivel mediu(SAU DELOC)

    Candidatul ideal pentru acest post trebuie sa fi iesit la pensie, sa fie uns cu alifiile birocratico-comuniste si sa stie sa faca parte („cui trebe”) dintr-un partid politic.

Fii sociabil! Scrie şi tu un comentariu.

Your email address will not be published.


*


*