shopify
analytics tool

Concurs de recutare pentru ocuparea posturilor de Șef serviciu și șef birou (4 posturi)

concurs-angajare

La acestă dată 29.iul.2015 (14:40) singurul website în care s-a făcut publicitate pentru concursul de mai jos a fost publicat pe website-ul ANFP. Nici unul din site-urile locale susţunute din (mulţi) bani publici nu a afişat acest anunţ. Verificaţi şi dumneavoastră: http://tecuceanul.ro/ ,  http://municipiultecuci.blogspot.ro/p/hotarari-si-anunturi.html ,  iar în cele neoficiale cu atât mai puţin (cele în care Daniel Ţuchel ne înjură sau ne calomniază de parcă noi am candida la funcţiea de primar).

 


U.A.T. Municipiul Tecuci organizează concurs de recutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiilor publice de conducere, vacante, după cum urmează:

  1. şef Serviciu Cancelarie – Juridic;
  2. şef Birou Agricol;
  3. şef Birou Drumuri;
  4. şef Birou Urmărire, Încasare, Executare Silită – Persoane Fizice.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • şef Serviciu Cancelarie – Juridic:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani;
    • studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
  • şef Birou Agricol:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor inginereşti specializarea agricultură, horticultură sau ştiinţele solului;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.
  • şef Birou Drumuri:
    • studii universitare de licenţa absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor inginereşti specializarea ingineria sistemelor de circulaţie rutieră, căi ferate, drumuri şi poduri sau mecanică;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani;
    • studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
  •  şef Birou Urmărire, Încasare, Executare Silită – Persoane Fizice:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe economice;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani;
    • studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 26 august 2015, ora 10:00: proba scrisă;
  • 28 august 2015, ora 11:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul UAT Municipiul Tecuci, Compartimentul gestiune resurse umane şi funcţii publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului, telefon 0372364177.


 

Legea 188/1999
Art. 3
Principiile care stau la baza exercitarii functiei publice sunt:
a) legalitate, impartialitate si obiectivitate;
b) transparenta;
c) eficienta si eficacitate;
d) responsabilitate, in conformitate cu prevederile legale;
e) orientare catre cetatean;
f) stabilitate in exercitarea functiei publice;
g) subordonare ierarhica.

Art. 13
(1) Categoria functionarilor publici de conducere cuprinde persoanele numite in una dintre urmatoarele functii publice:
a) director general si director general adjunct din aparatul autoritatilor administrative autonome, al ministerelor si al celorlalte organe de specialitate ale administratiei publice centrale, precum si in functiile publice specifice asimilate acestora;
b) director si director adjunct din aparatul autoritatilor administrative autonome, al ministerelor si al celorlalte organe de specialitate ale administratiei publice centrale, precum si in functiile publice specifice asimilate acestora;
c) secretar al unitatii administrativ-teritoriale;
d) directorul executiv si directorul executiv adjunct in cadrul institutiei prefectului, in cadrul aparatului propriu al autoritatilor administratiei publice locale si al institutiilor publice subordonate acestora, precum si in functiile publice specifice asimilate acestora;
e) sef serviciu, precum si in functiile publice specifice asimilate acesteia;
f) sef birou, precum si in functiile publice specifice asimilate acesteia.
(2) In cadrul autoritatilor administrative autonome pot fi stabilite si functiile publice prevazute la alin. (1) lit. e) si f), precum si alte functii publice prevazute in reglementarile specifice.
(3) Functiile publice prevazute la alin. (1) lit. a) se pot stabili si in cadrul autoritatilor si institutiilor publice din administratia publica locala care au un numar de minimum 150 de posturi.
Art. 15
Functiile publice de executie sunt structurate pe grade profesionale, dupa cum urmeaza:
a) superior, ca nivel maxim;
b) principal;
c) asistent;
d) debutant.
Art. 57
(1) Recrutarea in vederea intrarii in corpul functionarilor publici se face prin concurs, in limita functiilor publice vacante rezervate in acest scop prin planul de ocupare a functiilor publice.
(2) Conditiile de participare si procedura de organizare a concursului se stabilesc potrivit legii.
(3) Concursul are la baza principiile competitiei deschise, transparentei, meritelor profesionale si competentei, precum si cel al egalitatii accesului la functiile publice pentru fiecare cetatean care indeplineste conditiile legale.
(4) Anuntul privind concursul se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III-a, si intr-un cotidian de larga circulatie, cu cel putin 30 de zile inainte de data desfasurarii concursului. In mod exceptional, termenul de 30 de zile poate fi redus, in conditiile legii, pentru concursul organizat in vederea ocuparii functiilor publice de executie temporar vacante.
(5) Conditiile minime de vechime in specialitatea studiilor necesare participarii la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea functiilor publice de executie se stabilesc astfel:
a) un an in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, pentru ocuparea functiilor publice de executie de grad profesional asistent din clasa I, 8 luni pentru ocuparea functiilor publice de executie de grad profesional asistent din clasa a II-a sau 6 luni pentru ocuparea functiilor publice de executie de grad profesional asistent din clasa a III-a;
b) 5 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, pentru ocuparea functiilor publice de executie de grad profesional principal;
c) 9 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, pentru ocuparea functiilor publice de executie de grad profesional superior.
(6) Conditiile minime de vechime in specialitatea studiilor necesare participarii la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea functiilor publice de conducere se stabilesc astfel:
a) 2 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, pentru ocuparea functiilor publice de conducere de: sef birou, sef serviciu si secretar al comunei, precum si a functiilor publice specifice asimilate acestora;
b) 5 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, pentru ocuparea functiilor publice de conducere, altele decat cele prevazute la lit. a).
(7) Pentru participarea la concursul de recrutare organizat pentru ocuparea functiilor publice de conducere, candidatii trebuie sa fi absolvit studii de masterat sau postuniversitare in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice. \
Art. 66
Pentru a participa la concursul de promovare intr-o functie publica de conducere, functionarii publici trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
a) sa fie absolventi de masterat sau de studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management sau in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
b) sa fie numiti intr-o functie publica din clasa I;
c) sa indeplineasca cerintele specifice prevazute in fisa postului;
d) sa indeplineasca conditiile prevazute la art. 57 alin. (6);
e) sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata in conditiile prezentei legi.
Art. 112
(1) Numarul total al functiilor publice de conducere din cadrul fiecarei autoritati sau institutii publice, cu exceptia functiilor publice de secretar al unitatii administrativ-teritoriale si de sef al oficiului prefectural, este de maximum 12% din numarul total al functiilor publice.

HGR nr. 611/2008

Sectiunea 4 – Promovarea in functii publice de conducere

Art. 140
Functionarii publici pot promova intr-o functie publica de conducere vacanta, pe baza de examen sau concurs.
Concursul sau examenul pentru promovare in functiile publice de conducere se organizeaza cu incadrarea in fondurile bugetare alocate, in conformitate cu competentele stabilite conform legii pentru organizarea concursului de recrutare.
(1) Componenta comisiei de concurs, respectiv a comisiei de solutionare a contestatiilor se stabileste conform regulilor prevazute prin prezenta hotarare pentru concursul de recrutare.
(2) Prevederile art. 16-72 se aplica in mod corespunzator.
Dosarul de concurs depus de catre candidati la concursul de promovare in functii publice de conducere va contine in mod obligatoriu:
a) formularul de inscriere prevazut in anexa nr. 3;
b) copia actului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
d) copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
e) copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice.

Fii tu primul care comentează on "Concurs de recutare pentru ocuparea posturilor de Șef serviciu și șef birou (4 posturi)"

Fii sociabil! Scrie şi tu un comentariu.

Your email address will not be published.


*


*